buttons

Тенісист Роджер Федерер – найцінніший спортивний бренд світу

Тенісист Роджер Федерер – найцінніший спортивний бренд світу

10.09.2021

36 мільйонів американських доларів – саме у таку суму авторитетне видання «Forbes» оцінило вартість бренду 17-разового чемпіону турнірів серії «Grand Slam», першої ракетки світу та професійного швейцарського тенісиста Роджера Федерера. Цікаво, що вищезазначена 36-мільйонна сума цьогоріч виявилася нижчою на майже 3% у порівнянні з 2015-м, проте, цей факт все одно не зумів змістити 35-річного спортсмена з п’єдесталу.

 

Можливі володарі майбутнього «Золотого м’яча» – легендарні футболісти Ліонель Мессі та Кріштіану Роналду – до першої п’ятірки не потрапили взагалі. Португалець розташувався на шостому місці з 19-ма мільйонами, а от аргентинець опустився на восьмий щабель (15 мільйонів).

Варто відзначити, що Роджер Федерер став єдиним тенісистом у першій десятці найцінніших брендів світового спорту. Окрім нього, Мессі та Роналду, почесні місця рейтингу також зайняли два баскетболісти – ЛеБрон Джеймс (друге місце, 34 мільйони) та Кевін Дюрант (сьоме місце, 16 мільйонів), три гольфісти – Філ Мікелсон (третій рядок, 28 мільйонів), Тайгер Вудс (п’ята позначка, 23 мільйони) і Рорі Макілрой (дев’ятий щабель, 13 мільйонів), один легкоатлет (Усейн Болт, четверте місце, 25 мільйонів) та один крикетист (Махендра Сінгх Дхоні, десяте місце, 11 мільйонів).

ru_RU