До Дніпра з робочим візитом приїздив прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. Першим його пунктом призначення стала траса Н-08 зі сполученням Дніпро-Запоріжжя, де він проінспектував хід ремонтних робіт. Далі він завітав до гімназії №66, провів Всеукраїнську селекторну нараду щодо підготовки до нового навчального року, побував на будівництві місцевої станції метро та зустрівся з представниками бізнесу регіону. 

За припущеннями Прем’єр-міністра України, найближчими роками українці їздитимуть по якісним дорогам, адже наразі по всій країні йде оновлення дорожньої вніраструктури
У 2017-му на капітальне відновлення доріг Дніпропетровщини з Держбюджету виділили понад 1 млрд грн. На що пішли ці кошти, приїхав перевірити прем’єр-міністр й потрапив на ремонт запорізького шосе.
Трасу Н-08, що об’єднує Дніпро та Запоріжжя і, на якій був голова уряду, капітально ремонтують із середини травня. Протяжність реставраційної ділянки – 36 кілометрів. Наразі підрядники вже пройшли вирівнюючим шаром третину шляху, далі вони укладатимуть верхній шар.

Нагадаємо що для міста Дніпро вже давно є необхідність і об їздноі дороги, яка безумовно розвантажить обласний центр від транзитного транспорту і покращить логістику для багатьох мешканців міста Дніпро. І в цьому громадяни міста-мільйонника солідарні. Про це говорять і результати багатьох соціальних опитувань. Необхідно це зробити в найближчі терміни.

У Дніпрі мають стати максимально зручними пасажирські перевезення. Цьому, зокрема, сприятиме добудова метрополітену, заявив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час робочої поїздки на Дніпропетровщину. Голова Уряду відвідав майбутню станцію «Центральна».

«Будівництво метро у Дніпрі продовжується відповідно до програми, яка реалізується за підтримки Уряду, обласної та місцевої влади, Європейського банку реконструкції і розвитку. Упевнений, затримок не буде, проект профінансують у повному обсязі, і у 2021 році станції здадуть в експлуатацію, – зауважив Володимир Гройсман. – Треба далі думати, як розвивати метрополітен Дніпра, аби зробити перевезення пасажирів максимально зручними».

Остання станція міського метро була відкрита більше 20 років тому.

Проект передбачає завершення будівництва метрополітену від станції «Вокзальна» до «Історичного музею». Довжина нової лінії – понад 4 км.

Генеральний підрядник – турецька компанія «LIMAK», субпідрядник – «Київметробуд». Фахівці вже облаштували будівельні майданчики, демонтують застаріле обладнання, налаштовують техніку.

«Крім того, ми провели серію експериментальних вибухів, які дозволили з’ясувати стан геології. Наразі данні оброблюють профільні інститути, – розказав директор Дніпровського метрополітену Андрій Лєпьошкін. – Нині основні роботи ведуться під землею. Збудовані станції запустимо єдиним комплексом. Намагатимемося вкластися в термін, передбачений контрактом».

Після завершення будівництва метро Дніпра нараховуватиме дев’ять станцій завдовжки більше 11 км. Це дозволить збільшити пасажиропотік та налагодити швидкісне сполучення між житловими районами та центральною частиною міста.

Будівництво метро у Дніпрі кредитують Європейський інвестиційний банк та Європейський банк реконструкції.

Нова лінія — завдовжки 4 км.
Після завершення будівництва міське метро нараховуватиме 9 станцій.
Загальна довжина становитиме 11 км.

У підсумку і кінцевому результаті Пасажирські перевезення у Дніпрі покращаться і покращиться якість комфорту для пересування по місту городян.

Автор: МБФС